Διαδικασία Αγοράς

Αφού έχετε προσθέσει στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιλέξατε κι έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία αποστολής σας, πατώντας το κουμπί “ΑΓΟΡΑ” η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί και η εντολή θα αποσταλεί σε μας. Η διαδικασία της αποστολής των προϊόντων θα ξεκινήσει: i) στην περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας, μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή, ii) στην περίπτωση πληρωμής μέσω τράπεζας, μόλις λάβουμε το αποδεικτικό της κατάθεσης ή μόλις εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό μας, iii) στην περίπτωση της αντικαταβολής, μόλις καταχωρηθεί σωστά η παραγγελία σας και αφού επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία σας τηλεφωνικώς.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να λάβετε ένα e-mail (στη διεύθυνση που έχετε συμπληρώσει) που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας (σε περίπτωση που δε βρίσκετε το μήνυμά μας ελέγξτε αν η διεύθυνση που έχετε συμπληρώσει στη φόρμα παραγγελίας είναι σωστή ή αν το e-mail έχει καταχωρηθεί στον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

Σημαντική σημείωση: Όλες οι τιμές των χαλιών που βρίσκονται στο site μας είναι υπολογισμένες σε Ευρώ. Οι τιμές των χαλιών στα άλλα νομίσματα βασίζονται στην καθημερινή ισοτιμία με το Ευρώ και γι’ αυτό ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς από μέρα σε μέρα. Τα παραστατικά που συνοδεύουν την αγορά σας εκδίδονται σε Ευρώ, ανεξάρτητα από το νόμισμα στο οποίο έγινε η πληρωμή.

Ακύρωση Παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μας διαβιβάσετε άμεσα με e-mail στο  info@koutsopetros.gr  το ανάλογο αίτημα ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο  τηλεφωνικά στο 27210 93751.  Αν η παραγγελία σας έχει ήδη διεκπεραιωθεί και παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία τότε δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

Δυνατότητα επιστροφής

Η εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων να αποδίδονται με κάθε ακρίβεια μέσω των φωτογραφιών και των συνοδευτικών περιγραφών.  Αν θελήσετε ωστόσο για τον οποιονδήποτε λόγο να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:

  1. Μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο  27210 93751  , ή μέσω fax στο  27210 26777   ή μέσω e-mail στη διεύθυνση  info@koutsopetros.gr  για να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας και τους λόγους επιστροφής.
  2. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση για να γίνει δεκτό. Αυτό σημαίνει ότι :α) Δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί με κανένα τρόπο β) Να μην έχει πλυθεί γ) Να έχει όλα τα ταμπελάκια του δ) Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
  3. Θα πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από εμάς και να συνοδεύεται από τα παραστατικά αγοράς του (απόδειξη λιανικής , τιμολόγιο πώλησης κτλ)
  4. Το ελαττωματικό προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με το ίδιο προϊόν (σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος μόνο με το σωστό)

Επιστροφές σε προϊόντα που κόβονται σε επιθυμητές διαστάσεις όπως μοκέτες, διάδρομοι, πλαστικά δάπεδα, γκαζόν, roler, vertical κτλ δεν γίνονται δέκτες. Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα που γίνονται ειδική παραγγελία σε μέτρα είτε σε χρωματισμό που επιθυμεί ο πελάτης. Στην μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνει αλλαγή είναι αν έχει γίνει κάποιο λάθος σε χρώμα είτε σε διάσταση από εμάς.

Επίσης δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες τους είναι ανοιχτές, κατεστραμμένες ή έχουν περάσει 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας.

 

Διαδικασία Επιστροφής

  • Επικοινωνείτε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω e-mail για να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα και να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της αποστολής.
  • Μας στέλνετε μια φωτογραφία μέσω e-mail σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος στο info@koutsopetros.gr ώστε να έχουμε μια εικόνα και να επιβεβαιώσουμε την επιστροφή
  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του
  • Το στέλνετε με την εταιρεία που σας έκανε την παράδοση υπόψιν koutsopetros.gr , Μακεδονίας 11, Καλαμάτα Τ.Κ. 10131, και τα μεταφορικά βαραίνουν το κατάστημά μας.

Τα έξοδα επιστροφής τα χρεωνόμαστε εμείς μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους. Σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεται ο πελάτης τα έξοδα μεταφοράς. Τα έξοδα σε αυτή την περίπτωση εξαρτώνται από το βάρος του χαλιού σας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Επιστροφές από χώρες εκτός ΕΕ

Σε περίπτωση επιστροφής από χώρα εκτός της ΕΕ θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα τελωνείου που ενδέχεται να προκύψουν. Για επιστροφές από χώρες εκτός της ΕΕ, δεν μπορούμε να οργανώσουμε εμείς την επιστροφή με την εταιρεία κούριερ που συνεργαζόμαστε, αλλά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας μπορεί να σας δώσει πληροφορίες και να σας βοηθήσει στην οργάνωση της επιστροφής.

  1. Mόλις το χαλί φτάσει σε μας, κι εφόσον η κατάσταση του χαλιού δεν έχει αλλοιωθεί, σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας με όποιον τρόπο εσείς επιλέξετε (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, επιστροφή στην πιστωτική / paypal) εντός 20 εργάσιμων ημερών.
  2. Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται επί της αξίας των χαλιών. Πληρωμές για έξτρα υπηρεσίες όπως η αντικαταβολή και η express αποστολή δεν επιστρέφονται.
  3. Η αξία του νέου χαλιού σε κάθε αλλαγή, θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αυτού που επιστρέφει.
  4. Σε περίπτωση επιστροφής χαλιού προερχόμενου από παραγγελία της τρέχουσας προσφοράς (1+1, 50% στο δεύτερο χαλί) η προσφερόμενη έκπτωση παύει να ισχύει ή διαμορφώνεται ανάλογα με τον τελικό αριθμό των χαλιών της παραγγελίας σας.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η μεταφορά και η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση ανωτέρας βίας. Επίσης, καθυστέρηση μπορεί να υπάρξει σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας και η τηλεφωνική και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία σταθεί αδύνατη (επειδή για παράδειγμα τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι έγκυρα ή σωστά συμπληρωμένα).